ΠΟΡΕΙΕΣ & ΑΓΩΝΕΣ ΠΑΣΕΝΤ

>>

ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΕΣ

 

Ανακοινώσεις

Συμβάσεις

Νομοθεσία

 

Περιοδικό

Εγγραφή

Ταυτότητα

 

Παραρτήματα

Σύνδεσμοι

Επικοινωνία

 


    ΕΓΓΡΑΦΗ ΣΤΟ NEWSLETTER

 
e-mail:
e-mail (επιβεβαίωση):
 
διαγραφή      

 

 

>>

ΤΑ ΝΕΑ ΜΑΣ

<< ΠΙΣΩ ΣΤΗ ΛΙΣΤΑ

 

 

16/01/2018
ΕΥΚΑΙΡΙΑ ΓΙΑ ΚΕΡΔΟΣ ΚΑΝΕΙ ΤΗΝ ΚΛΙΜΑΤΙΚΗ ΑΛΛΑΓΗ Η ΚΙΝΑ

Την κλιματική αλλαγή και το λιώσιμο των Πάγων βλέπει σαν ευκαιρία για κέρδος η Κίνα και σχεδιάζει την εκμετάλλευση του διάπλου της Αρκτικής.

 Οι αρκτικές γραμμές συνδέουν την Κίνα με ορισμένες από τις πιο ανεπτυγμένες αγορές του κόσμου, συμπεριλαμβανομένης της Αμερικής, του Καναδά και των πλούσιων σε πετρέλαιο κρατών στη βόρεια Ευρώπη.

Όντας ο μεγαλύτερος «έμπορος» στον κόσμο, η Κίνα εμπορεύεται αγαθά αξίας περίπου 4 τρισ. δολαρίων ετησίως, από τα οποία το 90% μεταφέρεται δια θαλάσσης.

Η εξοικονόμηση ακόμη και ενός μέρους του κόστους μεταφοράς θα είναι σημαντικό όφελος.

Σε σύγκριση με τις παραδοσιακές διαδρομές, ο διάπλους μέσω της Αρκτικής μπορεί να είναι έως 50% πιο σύντομος, εξοικονομώντας χρόνο, κόστος και καύσιμα και δημιουργώντας μεγάλες οικονομικές δυνατότητες παγκοσμίως, ιδιαίτερα σε μεγάλες εμπορικές δυνάμεις όπως η Κίνα.

Οι θαλάσσιες διαδρομές μέσω Αρκτικής θα μειώσουν περαιτέρω τα κόστη μεταφοράς παγκοσμίως παρέχοντας μία εναλλακτική στις ναυτιλιακές εταιρείες, σπάζοντας έτσι το μονοπώλιο μερικών βασικών δρομολογίων όπως ο Πορθμός της Μαλάκα και το κανάλι του Σουέζ.

Τον Σεπτέμβριο, το κινεζικό παγοθραυστικό «Σουελόνγκ» («Ο Δράκος του Χιονιού») έκανε τον διάπλου της Αρκτικής μέσω του Βορειοδυτικού Περάσματος, μία διαδρομή που συντομεύει το ταξίδι Ασίας- Βόρειας Αμερικής.

Είναι η πρώτη φορά που ένα κινεζικό πλοίο ολοκλήρωσε αυτή τη διαδρομή. Εν τω μεταξύ, η Κίνα κατασκευάζει το δεύτερο παγοθραυστικό της, «Δράκος του χιονιού Νο 2», που αναμένεται να ταξιδέψει στην Αρκτική το 2019.

Η Κίνα πραγματοποιεί αποστολές εδώ και καιρό στον Αρκτικό Ωκεανό.

Το 2013 η κρατική COSCO Shipping Corporation, μία από τις μεγαλύτερες ναυτιλιακές εταιρείες τακτικών γραμμών παγκοσμίως, έστειλε ένα πλοίο από το βορειανατολικό λιμάνι Νταλιάν στο Ρότερνταμ μέσω του Βορειοδυτικού Περάσματος διαπλέοντας τον Αρκτικό Ωκεανό.Το ταξίδι ολοκληρώθηκε σε 30 ημέρες, εξοικονομώντας το ένα τρίτο του συνήθους χρόνου του διάπλου.

Έκτοτε πολλά πλοία της COSCO διαπλέουν τον Αρκτικό Ωκεανό.

Προς το παρόν, η ναυσιπλοΐα μέσω του Βορειοανατολικού Πέρατος παραμένει δαπανηρή και δύσκολη λόγω έλλειψης υποδομών.

Η Κίνα θα συνεργαστεί με τις χώρες που συνορεύουν με τον Αρκτικό Ωκεανό για την κατασκευή υποδομών, όπως λιμάνια, δρόμοι, γέφυρες και εγκαταστάσεις επικοινωνίας, προκειμένου να βελτιωθεί η σύνδεση και η εμπορική εκμετάλλευση της Αρκτικής Οδού.

(Αντλήθηκαν πληροφορίες από το ΑΠΕ και το bankingnews.gr)

 





ΠΑ.Σ.Ε.Ν.Τ    ©    2012-2018
Ακτή Μιαούλη 17-19, 18535 Πειραιάς
Τηλ: 2104173317, 2104174920

Αρχική  |  Τα Νέα μας  |  Περιοδικό  |  Συμβάσεις  |  Νομοθεσία  |  Ο Σύνδεσμός μας  |  Επικοινωνία  

Powered & Hosted by
Intergate ®